JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Monday, June 27, 2016

Sumbangan 10 Unit Komputer Oleh PPUKM | KSIB Korporat

Pada 29 Jun 2016, Persatuan Ibu Bapa dan Guru, Kumpulan Sokongan Ibu Bapa dan Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia telah melakar satu lagi sejarah bagi tahun 2016. Kerjasama yang terjalin ini memberikan pelbagai kebaikan kepada pihak sekolah demi keselesaan semua murid. 
PPUKM telah memberikan sumbangan sebanyak 10 unit komputer terpakai kepada Sekolah Kebangsaan St. Mary untuk digunakan di dalam Makmal Komputer yang sedang diwujudkan.

Sesi Ice-Breaking bersama Prof Dr. Datin Norlinah


Prof merupakan salah seorang ibu bapa yang mempunyai anak yang bersekolah di Sekolah Kebangsaan St. Mary.



Guru Besar, Cik Ngan Wai Fun sedang menandatangani surat akuan penerimaan sumbangan 10 unit komputer terpakai dari PPUKM.

PIBG dan KSIB Sekolah Kebangsaan St. Mary ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas bantuan yang telah diberikan oleh PPUKM dalam menjayakan usaha mewujudkan sebuah makmal komputer di sekolah.
Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN