JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Saturday, December 30, 2017

Hari Orientasi Tahun 1 Sesi 2018


Murid baharu mengikuti sesi orientasi di sekolah bertujuan memberikan peluang kepada murid membiasakan diri dengan persekitaran sekolah, murid juga dibawa mengelilingi sekitar kawasan sekolah seperti ke tandas, kantin dan dataran perhimpunan.

Melalui proses itu, murid dapat menghadapi suasana persekolahan dengan ya­kin dan berani selain membina hubungan mesra dalam kalangan murid serta memperkenalkan murid kepada persekitaran dan budaya sekolah.




























































































Murid diajar untuk mematuhi peraturan sekolah, mengamalkan sikap hormat menghormati antara rakan dan guru serta dipupuk agar menjalani alam persekolahan yang menyeronokkan. Selamat datang ke Sekolah Kebangsaan St. Mary
Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN