JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Monday, November 26, 2018

MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN 2018 | TAHNIAH PUTERI JELITA


 Pada 23 November 2018, pihak sekolah telah mengadakan Majlis Anugerah Kecemerlangan 2018. Majlis ini turut dirasmikan oleh Puan Rusilawati binti Muhammad selaku Penolong Pengawai PPWS. Turut hadir bersama bagi memeriahkan lagi majlis ialah Ahli Jawatankuasa PIBG dan wakil Alumni SK St. Mary.

Pihak sekolah turut menzahirkan ucapan jutaan terima kasih kepada semua ibu bapa dan penjaga yang telah sudi melapangkan masa untuk menyaksikan detik bersejarah buat Puteri Jelita. Semoga anugerah ini menjadi pendorong buat seluruh Puteri Jelita di SK St. Mary. Penerapan nilai positif dan bersemangat tinggi amat penting dalam diri semua murid. Teruskan berusaha hingga berjaya mencapai kejayaan yang diimpikan.

Pihak sekolah sentiasa mendoakan akan Puteri Jelita SK St. Mary terus cemerlang dalam pelbagai bidang yang diceburi dan seterusnya membuktikan impian kemenjadian murid berjaya direalisasikan.

 Berikut merupakan detik - detik gembira yang sempat dirakam oleh lensa jurukamera :-























Sirih Junjung - Acara pembukaan majlis hari ini diserikan dengan gimik persembahan Sirih Junjung oleh Puteri Jelita.











Inovasi PIBK : Penggunaan sistem e-kehadiran bagi merekod kehadiran ibu bapa dalam majlis kali ini.

Lirikan senyuman manis Puteri Jelita.




Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN