JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Monday, March 11, 2019

TAHNIAH NUR QASEH DURRANI IMAN BINTI SALEM | ANUGERAH KOPERAL TKRS | PESERTA TERBAIK KEMAHIRAN KEUSAHAWANAN


Pada 3 Mac 2019 telah berlangsungnya Kursus Kemahiran Pangkat Lans Koperal / Koperal KRS dan Sarjan TKRS, Kadet Remaja Sekolah Malaysia Peringkat Negeri WP Kuala Lumpur. Kursus ini diadakan di SK Seri Indah, Kuala Lumpur. 


Tahniah diucapkan kepada Puteri Jelita SK St Mary iaitu NUR QASEH DURRANI IMAN BINTI SALEM atas kejayaan yang telah berjaya dicapai dalam kursus kali ini. Diharapkan agar terus berjaya dalam peringkat seterusnya. πŸ˜˜πŸ˜πŸ‘πŸ˜

Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

Blog Archive

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN