JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Monday, October 15, 2018

ANUGERAH PUTERI JELITA DAN AMAZING PRINCESS



Pada hari ini 15 Oktober 2018, berlangsungnya Majlis Anugerah Puteri Jelita & Amazing Princess anjuran Unit Bimbingan dan Kauseling SK St Mary.

Anugerah ini adalah bertujuan untuk meningkatkan keyakinan diri murid-murid dan sebagai pembakar semangat mereka untuk lebih berdedikasi sepanjang menjadi murid di SK St Mary.

Selain itu, anugerah ini juga bertujuan untuk memberikan dorongan agar semua murid mengamalkan nilai - nilai murni seterusnya menjadi seorang murid yang berketrampilan dan berbudi bahasa.

Berikut merupakan gambar-gambar penerima - penerima Anugerah Amazing Princess dan Anugerah Puteri Jelita 😍














Tahniah dan syabas. Para guru mendoakan agar semua murid di SK St Mary menjadi murid yang cemerlang dalam bidang akademik, kokurikulum dan juga mempunyai sahsiah yang unggul. ❤️πŸ’–
Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

Blog Archive

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN