JALAN INTAN BAIDURI 5D TAMAN INTAN BAIDURI 52100 KUALA LUMPUR

Monday, October 8, 2018

KHIDMAT BANTU PEMENTORAN e-RPH BERSAMA SJKT LADANG EDINBURGH



E-RPH@FROGVLE🐸



Terima kasih SJKT Ladang Edinburgh, Kuala Lumpur kerana sudi berkongsi kepakaran bagi mentransformasi budaya kerja penulisan RPH ke arah konvergen era digital.



Semoga Khidmat Bantu Pementoran e-RPH ini dapat membantu pihak sekolah SK St. Mary dalam melaksanakan alternatif penyediaan RPH sedia ada ke arah ERPH menggunakan platform FrogVle melalui aplikasi Google Doc atau Google Sheets.

Google Sheets erph : https://goo.gl/aiN8Vv

Sites erph@frogvle : https://wbd0184.1bestarinet.net/erphami

Slides perkongsian erph : https://docs.google.com/presentation/d/1d36-O9Yzyoz2yej61QqjgcSkd5R_LG7k52YMkDH6mUA/edit?usp=sharing

Guru besar SK St. Mary bersama guru besar SJKT Ladang Edinburgh πŸ’–


#frogasia #frogvle #gm1mkl #gm1m4vle #frogadvocatejpwpkl #erph
Share:
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


BORANG MAKLUM BALAS / CADANGAN / SUMBANGAN

Name

Email *

Message *

PENAFIAN

SK St. Mary adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh SK St. Mary, Kuala Lumpur.

Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

JUMLAH PELAWAT

Blog Archive

SESI LATIHAN MINGGUAN (BERBAYAR)

BADMINTON
SETIAP KHAMIS
1.00 - 3.00 PETANG

TAEKWANDO
SETIAP JUMAAT
12.15 - 2.00 PETANG

ROBOTIK
SETIAP ISNIN
1.15 - 2.15 PETANG

BERITA PILIHAN